Image Map

woensdag 28 augustus 2013

Crazy things are the best things!

Hi!

Ik heb weer een outfit voor jullie! Ik vind de outfit zelf supergaaf! Toen ik het voor het eerst aan had dacht ik wel even van, durf ik dit wel aan te doen! Maar het staat zo ontzettend leuk! Sommige mensen vinden het niks en dat mag ook, maar ik vind het wel leuk. Ik ben mezelf! Soms zie ik mensen die anderen alleen maar nadoen. Ik vind allerlei stijlen leuk en probeer ze allemaal uit! Zo ook deze stoere en toch grappige stijl!


Ik wilde al een tijdje een skaterskirt en nu heb ik hem! Ik had hem al vaker gezien, maar dan waren ze niet in mijn maat of te duur enzo! Laatst vond ik deze voor maar 10,- euro bij de H&M! Ik ben er super blij mee. Met de top had ik al eerder een outfit gecombineerd. Deze top is met veel dingen te combineren.
Ik had - denk ik - zelf nooit verzonnen om er kniekousen onder te doen! Ik zag het in de etalage van de H&M en kon ze niet laten liggen. Het is wel gedurfd, maar zo leuk!


Top, Skaterskirt, kousen - H&M || Schoenen - Converse || Armbanden - Hema, Zeeman || ring - SIX

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!