Image Map

zondag 8 september 2013

Dagcrème review!

Hi!

Héhé, het is weer droog en de zon schijnt! Wat heeft het vanochtend geregend zeg! Er komen weer herfstverschijnselen. In de herfst wordt het weer kouder. Dus mijn wangetjes ook weer droger! Nu heb ik een super fijne dagcrème gevonden.
Ik gebruik nu ongeveer een maand deze dagcrème van 'van der hoog' en mijn huid is super zacht! Hij is erg smeerbaar en trekt snel in je huid. Hij ruikt echt heerlijk! Je moet het wel elke dag op doen, want hij houdt het geen 2 dagen vol...
Ik kon op het potje geen ingrediënten vinden...Er staat wel op dat het erg voedende dagcrème is. Hij is vooral voor een droge huid.
Ik heb de 'natural intensive dagcrème' gekocht bij de 'DA' hij was toen in de aanbieding voor 10,- anders is hij 15,20,-.

Ik hoop dat jullie deze dagcrème net zo fijn ervaren als ik!
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!