Image Map

dinsdag 10 september 2013

Vintage but very beautiful!

Hi!

Ik heb echt iets met vintage spulletjes! Ik word er gewoon zo blij van! Het is ook super mooi. Misschien begrijp je niet wat er mooi aan is, maar sommige dingen hebben gewoon iets wat het bijzonder maakt.
Ik heb zelf een paar vintage spulletjes, maar wil mijn collectie graag uitbreiden! Als je een leuke kringloopwinkel weet, reageer dan alsjeblieft, want ik ben opzoek naar leuke kringloopwinkels voor vintage spulletjes! Hier wat vintage spulletjes van mijn eigen collectie:)
Het potje heb ik gekocht op de Albert Cuyp in Amsterdam voor 2,50,- ik was er gelijk verliefd op! De beschuitbus heb ik ooit op een marktje gekocht voor 0,50,- ik ben er super blij mee. Hij is zo schattig!
Dit kistje is vroeger van mijn vader geweest. Binnenin staat het jaartal 1979, maar mijn vader weet niet of die van dat jaartal is. Misschien is het dus wel ouder of jonger!
Dit 'Maggie' doosje is van mijn moeder geweest. Zij bewaarde er briefjes in, ik mijn pennen en potloden!
Deze zaten in het kistje van mijn vader. De 'Elvis Presly' buttons zijn ook van mijn vader geweest. Ik vind ze best grappig!
Dit doosje heeft mijn oma vroeger gemaakt, daarna heeft ze hem aan mijn moeder gegeven en nu heb ik hem. Van generatie op generatie dus!:)
Dit schattige kleine opbergkistje is van mijn overgrootmoeder geweest. Ik weet niet of het echt zilver is, maar ik ben er super bij mee! Ik gebruik het nu om mijn oorbellen in op te bergen. Het past allemaal net!

Houden jullie ook zo van vintage spulletjes?
Liefs, Maud


1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!