Image Map

woensdag 6 november 2013

Blue in the sun!

Hi!

De outfit voor deze week had ik laatst aan en ik vond hem zo leuk dat ik hem jullie wilde laten zien! De meeste items heb ik al een keer met een outfit gebruikt, maar dat vind ik juist zo leuk. Zo laat ik jullie zien hoe oneindig veel je met kleding kan combineren. Als ik een leuke outfit wil dan ga ik voor mijn kast zitten en pak ik één item waarmee ik ga combineren. Zo komen de leukste combinaties! Vandaag heb ik mijn blauwe blousje als item gepakt en daar een leuke outfit bij gezocht!



Dit kettinkje was een leuk detail van deze outfit! Ik draag dit kettinkje bijna nooit, omdat ik niet goed weet hoe ik hem moet dragen. Ik zou hem wel graag vaker willen dragen, omdat er een speciale waarde aan zit! Ik heb hem namelijk gekregen van mijn familie in Nieuw-Zeeland, waar ik vorig jaar december naartoe ben geweest! Als ik hem om heb doet het mij daaraan aan herinneren en de leuke tijd die daar met mijn familie heb doorgebracht!(:
              Jeans, blouse - Only || Vest - Primark || Boots - H&M || Ketting - uit Nieuw-Zeeland
Ik vind de outfit erg leuk door het vest. Je ziet de lange vesten erg veel en zelf vind ik het echt een leuke trend! Lekker fluffy en warm! Alleen is dit vest niet echt heel erg warm.... maar voor de niet zo hele koude dagen erg geschikt!

Wat vinden jullie van deze outfit?
liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!