Image Map

woensdag 31 augustus 2016

Shoplog Augustus 2016!

Hi!

Vandaag heb ik mijn eerste schooldag in de vijfde klas gehad! Afgelopen maandag had ik nog vrij en gisteren moest ik mijn boeken ophalen. Vandaag hadden we een opening en begonnen de eerste lessen. Ik kon nog een beetje rustig aan beginnen, want vandaag had ik les tot half één 's middags. Dat viel dus nog wel mee! Donderdag en vrijdag moet ik wel langer naar school... Op zich vind ik het wel fijn om meer ritme in mijn dagen te hebben en het is leuk om al mijn klasgenoten weer te zien, maar toch heb ik niet heel veel zin in huiswerk en leerwerk... Tja, het hoort er nou eenmaal bij. Vandaag heb ik nog een leuke blogpost voor jullie, een extra blogpost, want mijn uploadschema is veranderd. Mocht je dat nog niet hebben meegekregen, kun je hier klikken om het te lezen. De items in de shoplog kocht ik een tijdje geleden samen met mijn zusje in Almere. In Almere heb je een aardig grote Primark, waar we uiteraard even langs gingen. Ik heb een aantal mooie items gescoord bij onder andere de Primark, H&M en Vero Moda. Ben je benieuwd naar mijn nieuwe items? Kijk dan gauw verder!

T-Shirt - Primark || Blouse - Primark
Allereerst kocht ik een simpel zwart shirt van een stretchy stofje. Dit is een basic item, maar mijn intentie is om hem te gaan gebruiken bij gym. Heel erg basic, maar altijd goed! Verder was ik op zoek naar leuke items voor in de herfst, alleen zag ik nog niet zoveel herfst items. Ik heb genoeg zomer items en daarom was ik op zoek naar iets voor de herfst. Bij de Primark vond ik deze leuke blouse. De blouse is gemaakt van een heel zacht stofje en de voorkant is langer dan de achterkant. Hij is vrij simpel, maar daardoor is hij juist goed te combineren in veel verschillende stijlen.
Witte top - Primark || Gestreepte top - Vero Moda
Het linker shirt vond ik ook bij de Primark. Ondanks dat het mijn intentie was om geen zomer items te kopen kon ik dit shirt niet laten liggen. Hij was namelijk afgeprijsd van €8 naar €1! Dat is pas sale! De top heeft een leuke tekst en patches! Een heel leuk shirt! Het rechter shirt kocht ik eigenlijk niet in augustus, maar al veel eerder. Toch wilde ik hem jullie graag nog even laten zien in deze shoplog, omdat hij zo leuk is! De legergroene kleur is heel erg mooi en de doorschijnende kanten streepjes vind ik een leuk detail! Een top die je zowel chic als casual kunt combineren! De legergroene kleur past ook goed bij de herfst, dus ik zou hem dan eventueel met een jasje kunnen dragen.
Zonnebril - H&M || BB-cream - Maybelline, kruidvat
Dit zijn de laatste items die ik Almere kocht. Bij de H&M vond ik deze zonnebril in de sale. Hij was nu nog maar €3! Bingo! Een statement item met de spiegelglazen en de gouden details! Je kunt nooit genoeg zonnebrillen hebben! De BB-cream kocht ik met de simpele reden dat mijn andere BB-cream op was! Tja, ik heb nu zo'n punt bereikt dat opeens al mijn make-up producten tegelijk op zijn.... Argh! Laatst kocht ik ook al wenkbrauwpoeder en een matte poeder voor mijn gezicht. Ik koos voor de BB-cream van Maybelline. Deze was nu in de uitverkoop, waardoor ik er niet de hoofdprijs voor betaalde.

Wat vinden jullie van mijn nieuwe items?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!