Image Map

vrijdag 8 november 2013

Inspiration outfits || 2

Hi!

Het is weer vrijdag en ik heb nu weer heerlijk weekend! Ik ben er wel eventjes aan toe! Ik heb volgende week erg veel toetsen en moet in het weekend en volgende week hard aan de gang voor school, maar vandaag was ik vroeg uit dus genoeg tijd voor mijn blog! Vandaag heb ik weer twee inspiration outfits.
Ik heb in allebei de outfits dezelfde sweater van Pull&Bear gebruikt, zodat je kunt zien hoeveel leuke outfits je er mee kan maken!
              Sweater - Pull&Bear || skirt - New Look || Shoes - H&M || ring, armcandy - Forever 21
Bloemensweaters zijn altijd een beetje moeilijk te combineren, maar ik laat jullie zien hoe het ook gemakkelijk kan. Doordat de sweater best druk is, is het goed om je verdere outfit lekker rustig te houden! Deze outfit vind ik er lief! De skirt geeft de outfit een extra mooi detail!
            Sweater - Pull&Bear || Jeans, ketting - H&M || Shoes - Zalando || Armcandy - Forever 21
Deze outfit vind ik echt wat om heerlijk een hele dag door een grote stad te slenteren! Ik hou zelf erg veel van reizen en heb al veel steden gezien, waaronder Parijs. Parijs is echt een héle mooie stad met vele leuke en lieve winkeltjes en boetiekjes! Ik wil er graag nog een keertje naartoe!

Wat vinden jullie van deze outfits?
Liefs, Maud 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!