Image Map

zaterdag 16 november 2013

Hema nagellak review!

HI!

Gisteren ging ik met mijn moeder het centrum in om even wat sinterklaascadeautjes te kopen. Bij de Hema stond een vaas met allemaal leuke lakjes voor 1,- euro! Ik moest even zoeken, maar ik kwam wel een leuk lakje tegen! Ik denk dat het limited lakjes zijn, dus of ze bij elke Hema te koop zijn weet ik niet!
 Dit lakje heb ik meegenomen! Het is kleur 01 van de Diamond collectie. Hij heeft een mooie zacht roze kleur met glitters. Ik vind het wel een beetje een kerst kleurtje!
 Het heeft een beetje een dunne substantie, maar als je hem twee keer over elkaar doet of één keer een dikke laag heb je een mooie felle kleur! Als je hem wat lichter wilt kun je voor één laagje gaan! Het kwastje is dun wat erg fijn lakt. Je kunt met dit kwastje mooie lijnen trekken!
 De kleur is op je nagels erg mooi. Hij lijkt alleen wel wat feller dan in het potje. Wat ik wel wat jammer vind is dat je de glitters niet echt op je nagels terug ziet...Verder ben ik erg tevreden over dit lakje!

Wat vinden jullie van deze kleur nagellak?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!