Image Map

maandag 18 november 2013

New look wishlist!

New look wishlist!
HI!

Het weekend is weer voorbij en vandaag moest ik een lange dag naar school.... In het weekend heb ik leuke dingen gedaan. Onder andere piet gespeeld in een pietenband in mijn dorp! Het was erg grappig! Alleen de schmink kreeg ik er moeilijk af...Ik denk dat het nog ergens achter me oren zit... Hahaha! Maar voor nu iets heel anders!

Deze wishlist is van de winkel New Look. Ik heb daar eigenlijk nooit wat gekocht. De gevestigde winkels in Nederland liggen nogal verweg.... Maar de winkel heeft echt mega leuke dingen! Vooral veel gedurfde en stoere dingen. De leukste items vind ik de geruite skaterskirt, de cardignan en de de blauwe fluffy trui! De stoere skaterskirt zou heel goed bij de H&M croptop kunnen! De cardignan met aztec print is lekker warm voor in de winter. De blauwe fluffy trui zou leuk op de zwarte skaterskirt staan!
Ik hoop dat er gauw wat van dit merk in mijn kledingkast ligt! Hebben jullie ervaring met bestellingen via internet bij New Look.

Wat vinden jullie van deze wishlist?
Liefs, Maud




1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!