Image Map

donderdag 14 november 2013

H&M wishlist!

H&M wishlist!

HI!

Elke week maak ik inspiration outfits, maar vandaag had ik zin om een wishlist te maken! Ik kijk graag op de kleding sites, maar bestel eigenlijk bijna nooit wat. Ik weet niet, ik vind het meestal fijner om het te passen voordat ik iets koop. Ik heb een H&M wishlist gemaakt.H&M is echt mijn lievelings winkel qua kleding. In mijn kledingkast hangen best veel items van de H&M. Ik vond weer wat leuke items op de site en heb ze even bij elkaar gezet!

 Alle items zijn van de H&M. De leukste items vind ik de croptop, de tas en het meoow shirt! De croptop heb ik een keer voor een inspiration outfit gebruikt en ik vind hem echt gaaf! De tas is erg mooi en chic. Het meoow shirt is gemakkelijk te combineren op een leuke skinny jeans! Handig dus!


Wat vinden jullie van mijn wishlist?
Liefs, Maud
H&M wishlist! van fashionofmaud met black boots

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!