Image Map

woensdag 20 november 2013

Young thing!

Hi!

Nog een paar dagen school en dan is het weekend! Dit weekend ga ik iets heel leuks doen! Ik ga namelijk - samen met mijn familie - een weekendje weg naar Ameland. In de zomervakantie waren we een dagje naar Ameland geweest en dat vonden we zo leuk. Daarom gaan we er nu een weekendje naartoe. Maandag heb ik studiedag, dus kunnen we  mooi een dagje extra blijven! Ik hoop dat ik wifi heb, zodat ik iets kan posten en anders komt er maandag weer een online.

Voor vandaag heb ik een outfit voor jullie! En ja, weer met mijn skaterskirt. Je kan er ook zoveel leuke outfits mee maken. Zowel in de zomer als in de winter.

Dit is de outfit die ik jullie wil laten zien! Ik draag hier mijn kanten top van de H&M! Ik vind hem echt heel erg leuk. De tekst, 'young thing' past ook wel!(: Kanten tops zijn meestal lief en schattig, maar met deze bedrukking vind ik hem juist stoer geworden! Ik heb mijn spijkerjack erover heen gedaan, omdat het anders zo koud was en het staat eigenlijk wel erg leuk!


Skaterskirt, top - H&M || Spijkerjack - Esprit || Panty - Hema || Armcandy - Primark || Ring - Six || Ketting - Zeeman


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!