Image Map

zaterdag 23 november 2013

Inspiration outfit || 3

Rockchick

              Jeans, shirt - Pull&Bear || Jack - H&M || Shoes - Converse || Ketting - Forever 21
HI!

Ik ben dit weekend naar Ameland. In de zomer waren we er een dagje geweest! Dat was zo leuk dat we er graag een weekendje naartoe wilden! We zijn gisteren met de boot aangekomen op Ameland. Het huisje is gezellig en mooi! Ik slaap in een bedstee, wat ik echt super leuk vind aangezien ik thuis ook in een bedstee slaap! Zometeen gaan we een mooie wandeling over het strand maken! Heb er nu al zijn in!

Voor nu heb ik een inspiration outfit voor jullie! Omdat ruitjes weer in de mode komen vond ik het leuk om een geruit item te gebruiken! Geruite items lijken altijd moeilijk te combineren, maar ik wil jullie laten zien hoe het makkelijk kan! Het ligt vooral aan de kleur van de andere items die je gebruikt! Geel, roze, paars en blauw zijn moeilijke kleuren om erboven te dragen. De kleuren die in de broek voorkomen zijn makkelijker te gebruiken.  Deze outfit vind ik zelf erg stoer! Het shirtje heeft een hele leuke tekst!

Binnenkort komt er nog een outfit met een geruit item!
Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Rockchick van fashionofmaud met converse shoes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!