Image Map

woensdag 18 december 2013

Hema nagellak review!




HI!

Vandaag eigenlijk de laatste lange dag school gehad! Ik ga morgen namelijk met mijn klas naar  Münster! We gaan daar een kerstmarkt bezoeken en verder mogen we Münster in om leuke dingen te doen! Ik heb er erg veel zin in! Misschien dat hierover nog iets op mijn blog komt!
Een paar weken terug kocht ik twee nagellakjes bij de Hema. Ze waren in de aanbieding voor nog maar €1,-. Ik kon het niet laten liggen voor dat geld. In een eerdere blogpost liet ik jullie al een van de twee zien en vandaag laat ik jullie de tweede zien!
 Dit is hem! De One Coat kleur 210. De kleur is een dieproze/lila achtig! Het is een groot potje, dus daar kan ik lekker lang mee!

 Na één laagje - de naam zegt het al! - is de nagellak al mooi en goed te zien! Het kwastje is mooi dun, wat erg fijn lakt!

Ik vind de kleur echt geweldig! De kleur is niet te glimmend, maar mooi mat. Echt een herfst/winter kleurtje. Ik ben erg tevreden over dit product! Meestal zijn de nagellakjes van de Hema goed! Erg fijn!

Wat vinden jullie van deze kleur?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!