Image Map

dinsdag 24 december 2013

New Shoes!

Hi!

Ik had een probleem! Ik fiets elke schooldag 10 kilometer naar school! Meestal gaat dat goed, maar vorige week woensdag was ik samen met een vriendin gevallen! We kwamen in elkaars stuur en vielen. Een beetje onnozel, maar toch heel vervelend! De schade aan mij viel mee, maar die aan m´n schoenen niet.... Bij mijn linker schoen was de hele voorkant er vanaf geschaafd, dus ik moest nieuwe schoenen! Ik wilde weer dezelfde als die ik had, maar die waren uitverkocht. Ook de zwarte waren uitverkocht..... Ik ging op zoek naar vergelijkbare, maar kwam telkens weer uit op Timberlands! Alleen zijn ze nog al prijzig.... Ik had aardig wat verjaardagsgeld gekregen en besloot om samen met mijn ouders Timberlands te kopen! Ik heb er goed over na gedacht, maar gelukkig heb ik er tot nu toe nog geen spijt van gehad! Ze lopen heerlijk!






Jeans, ketting - H&M || Top - Primark || Shoes - Timberland
Ik ben er super blij mee! Ze lopen echt mega lekker en zijn super mooi! 

Wat vinden jullie van mijn nieuwe schoenen?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Mooi! Wel super prijzig (vind ik, haha) maar echt geweldige schoenen. Jammer alleen dat iedereen er nu mee loopt. (kom ik aan met mijn hipster principes: als iedereen het heeft hoef ik het niet meer, lol. (stiekem wil ik ze wél heel graag).

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!