Image Map

woensdag 28 december 2016

Birthday and christmasoutfit 2016!

Hi!

De kerstdagen zijn weer voorbij! Wat gaan die twee dagen altijd snel! Eerste kerstdag was voor ons best druk. 's Ochtends heb ik met mijn moeder alle hapjes gemaakt voor 's avonds. 's Middags zijn we nog naar een nicht geweest die jarig was en 's avonds gingen we naar familie. Het was een hele leuke en gezellige dag. Het enige vervelende was, dat ik me niet zo goed voelde. Ik ben erg verkouden, wat ervoor zorgt dat ik me niet echt lekker voelde. Heb ik weer! Tweede kerstdag deed ik overdag niet zo heel veel, vooral een beetje rustig aan doen, omdat ik me nog steeds niet lekker was. 's Avonds kwamen vrienden en met hen hebben we heerlijk gegeten! Twee leuke en gezellige dagen! Door de drukte en door mijn verkoudheid ben ik er niet aan toe gekomen om een outfitpost online te zetten, dus bij deze nog een leuke outfit! Deze outfit droeg ik op mijn verjaardag en tevens met kerst. Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! Voor mijn verjaardag mag ik altijd iets nieuws uitzoeken en dit keer zijn het deze items geworden. Ik draag een donkerblauwe pantalon met strepen. De laatste tijd vind ik pantalons echt heel erg leuk! Ze zitten heel erg comfortabel en je kunt ze in verschillende stijlen combineren. Verder draag ik een grijze coltrui. Hij is een beetje oversized, maar dat vind ik juist wel leuk! Hierdoor wordt de outfit wat meer casual! Mijn chelsea boots passen er mooi bij. Een mooie classy en casual outfit!
Top - Jaqueline de Yong || Pantalon - Only || Chelsea boots - Primark || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!