Image Map

vrijdag 27 december 2013

Verjaardag en kerst outfit!

Hi!

Hebben jullie een leuke kerst gehad? Ik in ieder geval wel! 1e kerstdag heb ik samen mijn familie een kerstdiner gehad! We hebben echt heerlijk gegeten. Op 2e kerstdag hebben we bij ons in het dorp een kerstwandeling gelopen en daarna met vrienden gegourmet! Heel gezellig allemaal. Ik heb een project gedaan met allemaal leuke kerstoutfits, maar nog niet mijn eigen outfit! Daarom laat ik jullie die nu zien! De outfit heb ik gedragen met kerst en op mijn verjaardag!

Dit is de outfit! Een leuke glammy broek! De broek zit echt mega lekker strak! De kleur van de blouse vind ik echt heel mooi! Bordeauxrood is echt de kleur van de winter en de herfst dit jaar! Ik snap het helemaal, want ik ben ook helemaal weg van de kleur! Het vest is echt heerlijk warm. Hij heeft een hoge kraag in de nek, wat een leuk detail is!



Blouse, Broek - Only || Vest - Vero Moda || Ring - SIX
Ik vind de outfit echt heel leuk! De items kan ik ook goed combineren met andere items, wat heel handig is!

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!