Image Map

zaterdag 25 januari 2014

My favourite instagrammers!

Hi!

Weer heerlijk weekend! Daar was ik wel aan toe! Deze week had ik druk met school en andere dingen. Zo was mijn jongste zusje gisteren jarig! Ze is alweer negen geworden, wat gaat de tijd snel. Gelukkig heb ik vandaag weer tijd om over iets leuks te schrijven! Namelijk, mijn favoriete instagrammers. Écht, Instagram is mijn meest favoriete app. Daardoor check ik het ook best vaak....Oeps!

Mijn eerste favoriete instagrammer is, Ellapumford. Ik volg haar nog niet zo heel erg lang, maar ze heeft echt héle mooie foto's. Ze heeft echt heel erg mooi haar en daar maakt ze meestal foto's van. Zo  doe ik inspiratie op om zelf mijn haar eens leuk te doen! Ook post ze leuke outfits!

Mijn tweede favoriet is Marenviks. Zij is een Noorse blogger. Ik volg ook haar blog, al is het in het Noors. Ze maakt héle mooie foto's. Van haarzelf, maar ook van eten en dingen in haar leven. Haar foto's zijn altijd héél mooi belicht!

Mijn laatste favoriete instagrammer is Jiami, van Lifesplash. Zij is een Nederlandse blogger en youtuber! Ik volg haar al héél lang! Ik vind haar zo leuk, omdat ze je een beetje een kijkje in haar leven geeft. Ook maakt ze mooie foto's en post ze leuke outfits! Haar blog is ook héél leuk. Zeker het bekijken waard!

Dit waren mijn favoriete instagrammers!
Wat zijn jullie favoriete instagrammers?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!