Image Map

woensdag 22 januari 2014

Nagellak review!

HI!

Allereerst wil ik jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige outfit! Ik vind het shirt zelf echt héél leuk en dan is het héél fijn om te horen dat jullie hem ook leuk vinden! Wat ik ook leuk vind is om leuke kleurtjes op mijn nagels te hebben! Alleen ben ik altijd een beetje ongeduldig met lakken, lak ik niet netjes en heb ik niet zulke lange nagels, maar dat is geen rede om jullie deze mooie kleur nagellak niet te laten zien. Ik heb deze kleur gekregen op mijn verjaardag van een vriendin en sindsdien heb ik hem al best vaak gebruikt! Het leek me leuk om hem aan jullie te laten zien!
Dit is 'm dan! De Essence colour and go #sparkle sand effect nagellak, nummer 156 'me and my lover'.
Zoals jullie lezen is het een zand-effect nagellak. Ik had hier al vaker van gehoord en was er heel benieuwd naar. Ik was benieuwd of het echt op zand leek of niet en of de kleur mooi was. Lees gauw verder voor mijn conclusie!(:
 De kleur vind ik ieder geval erg mooi! Het is een soort roze met een rode kleur erdoorheen. Nu was ik ook heel benieuwd naar het zand-effect. Als het eenmaal droog is voel je het verschil en ziet het eruit alsof er zand op je nagels ligt. Je ziet het niet, maar als je erop schijnt met licht dan zie je het wel. Je merkt wel dat het na ongeveer 3 dagen dat het zand-effect weg is. De kleur blijft er net zolang als de meeste soorten nagellak op zitten.
De kwast is best dik, maar niet storend. Je zou misschien denken dat het vervelend lakt met zo'n zand-effect, maar daar merk je helemaal niks van. Het lakt gewoon als de meeste soorten nagellak.
Ik ben best tevreden over deze nagellak. Het is leuk voor een gewone dag, maar het kan ook erg leuk zijn voor een feestje of verjaardag. Ik vind het wel jammer dat het zand-effect er na een paar dagen afgaat, maar niet alles kan perfect zijn!

Wat vinden jullie van deze nagellak?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!