Image Map

zaterdag 18 januari 2014

Ringenstash!

Hi!

Ik ben gek op ringen! Ik vind het echt één van de leukste accessoires! Armbanden, oorbellen en kettingen vind ik ook héél erg leuk, maar ringen mogen zeker niet in m'n lievelingsrijtje missen. Eerst droeg ik alleen elke dag mijn gouden en zilveren ringetjes van de juwelier, maar nu draag ik ook steeds vaker sier-ringen.
Omdat ik ze zelf zo leuk vind wil ik ze graag met jullie delen!
Linkse ring - onbekend || Rechtse ring - SIX
Bij bijna elke ring zit wel een verhaal! Dat vind ik zo leuk! De linkse ring is vroeger van mijn moeder geweest. Ik vind hem echt héél mooi. Hij is alleen ietsjes te groot, maar toch heb ik hem weleens om! De oranje ring is van een tweedelig setje. De ene heb ik aan m'n vriendin gegeven toen we een jaar vriendinnen waren. Deze kleine dingetjes maken je vriendschap toch bijzonder!
Zilveren ring - Juwelier || Gouden ring - onbekend
Dit zijn mijn zilveren en gouden ringetjes. De zilveren ring heb ik gekregen voor mijn rapport van groep 8. Ik heb hem nu zo'n 2 jaar en de steentjes beginnen eruit te gaan, maar dat is geen wonder, ik heb hem namelijk bijna elke dag om! De gouden ring is ook van mijn moeder geweest. Er zit één steentje in. Ik vind hem echt heel mooi! Deze ring heb ik ook bijna elke dag om!
allemaal van de Primark
Deze ringen herkennen jullie misschien nog wel! Ik heb ze laatst gekocht bij de Primark en er al een apart artikel over geschreven. Wil je die nog lezen klik dan hier! Ik ben echt blij met deze ringen. Ze staan bij bijna elke outfit wel en daardoor wordt je outfit toch net wat leuker!
Witte ring - SIX || Roze ring - Hema || Blauwe ring - Kaatje
Deze ringen hebben allemaal een beetje een pastelkleurtje! De ring met de roos heb ik al best lang. Ik heb hem op mijn twaalfde verjaardag van een vriendin gekregen! Ik heb hem niet zo vaak meer om als vroeger, maar hij blijft leuk! De roze ring heb ik dit jaar voor mijn verjaardag van mijn zusje gekregen. Ik vind hem héél mooi. Ik heb een armbandenset met dezelfde kleur waarbij hij heel leuk past! De witte ring hebben jullie denk ik ook al vaker gezien. Ik heb hem héél vaak om. Dat komt omdat hij bij heel veel outfits past en heerlijk zit!

Ik ben echt héél blij met al mijn ringen en hoop dat het er alleen maar meer worden!
Welke ring vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!