Image Map

woensdag 15 januari 2014

Fashion inspiratie!

Hi!

Fashion! Ik kan er geen genoeg van krijgen! Ik vind het super leuk om inspiratie op te doen. Ik kijk fashiontijdschriften door, kijk naar andere mensen en struin het internet, instagram en Weheartit af! Door deze inspiratie maak ik soms outfits, maar soms bedenk ik ook zelf outfits en combinaties. Het leek me leuk om wat fashion inspiratie met jullie te delen en daarom hier een paar leuke outfits.

Zelf vind ik de eerste en de derde outfit het leukst!
Ik hoop dat jullie deze inspiratie leuk vinden en er wat aan hebben!
Nu ben ik wel benieuwd welke outfit jullie het leukst vonden!?
Laat het met weten in een reactie!
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

  1. wat een heerlijke outfit inspiratie! Ik vind de derde erg leuk. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave inspiratiepost! Ik heb je genomineerd voor de Liebster award! Ik zou het leuk vinden als je meedoet, kijk snel op mijn blog! ;)

    xo Liesbeth
    http://www.aboutfashionliesbeth.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!