Image Map

zaterdag 1 maart 2014

Favourites || February

HI!

De maand februari is weer voorbij en dat betekent dat ik jullie vandaag mijn favorieten van deze maand laat zien! Deze maand was voor mij een best wel bijzondere maand! Natuurlijk, omdat Nikita - mijn lieve pony - kwam! Ook was het best bijzonder, omdat één van mijn vriendinnen gingen verhuizen naar een andere provincie! Gelukkig, hebben we fijn afscheid genomen en elkaar beloofd dat we goed contact blijven houden!  Laten we nu maar eens beginnen met mijn favorieten! Let's go!
Roze armbanden - Primark || Bruine armband - Onbekend || Ring - Hema
Als eerst deze accessoires! Deze pastelkleur is weer helemaal leuk voor de lente! Onlangs dat het nog geen lente was heb ik ze in deze maand best wel vaak gedragen! Door het lekkere weer leek het gewoon op de lente!
 Van der Hoog masker tube - DA
Ik gebruik zelf altijd de dagcréme van 'Van der Hoog'. Laatst was mijn dagcréme op en kocht ik nieuwe, er was toen een aanbieding, van mijn dagcréme en deze masker tube voor €10,-. De dagcréme los kostte €15,- dus dat was een goede koop! Laatst gebruikte ik dit voor de eerste keer en het werkt heel erg fijn. Hij is makkelijk aan te brengen op de huid en ruikt heerlijk! Ik heb nooit zoveel tijd voor maskertjes, maar deze 3 minuten masker is voor mij heel geschikt!
 Nagellak W7, nr. 20 Barbie pink
Deze kleur nagellak kreeg ik van een vriendin op mijn verjaardag. Ik heb eigenlijk nooit zoveel tijd om mijn nagels te lakken, maar omdat ik deze week vakantie had wel. Ik dacht dat de felheid van deze kleur wel meeviel, maar deze kleur is echt fel roze! Zoals de naam al zegt is deze kleur echt Barbie pink! Leuke kleur voor de zomer!
 Washitape - Action
In mijn laatste shoplog konden jullie zien dat ik deze tapes had gekocht! Ik vind ze zelf erg leuk en heb ze voor al veel dingetjes gebruikt! Ze waren €0,70 en dus kon ik ze niet laten liggen!
 Blazer - Only
Als laatst heb ik twee kleding favorieten van deze maand. Deze blazer heb ik in de winter een tijdje niet aangehad, maar omdat het niet zo koud meer is heb ik hem deze maand weer een paar keer aangehad. Blazers staan eigenlijk bij bijna alles wel leuk en zijn hierdoor gemakkelijk te combineren! Heel fijn! Deze maand plaatste ik ook een outfit met deze blazer. Heb je hem nog niet gezien? Klik dan hier.
p Croptop - Primark
Dit is mijn laatste favoriet. Ik kocht deze croptop in de kerstvakantie bij de Primark. Sindsdien heb ik hem al een paar keer aangehad. De bordeauxkleur is gemakkelijk te combineren. Het kan op een high-wasted jeans of op m'n skaterskirt, zoals je in de outfit hiernaast ziet. Deze outfit plaatste ik in januari. Ben je benieuwd naar deze outfit, klik dan hier

Ik hoop dat jullie mijn favorieten leuk vonden!
Wat zijn jullie favorieten van deze maand?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!