Image Map

maandag 10 maart 2014

Outfit! || A blue touch!

Hi!

Dit weekend had ik een familieweekend en gingen we een weekendje weg met z'n allen naar de Veluwe! We hadden het echt getroffen met het weer! We hebben heerlijk door het bos gelopen en zijn naar Putten geweest! We hebben het vooral héél erg gezellig gehad! Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit!
Deze outfit is een beetje een mix van chic, vrouwelijk en vrolijk! In deze outfit heb ik mijn blazer, witte blouseje en laarsjes gebruikt. De sjaal geeft de outfit een leuke en vrolijke touch! Zonder de sjaal was de outfit nogal saai geweest. Je ziet dus dat sjaals je outfit net wat meer power geven! Een beetje kleur of gewoon voor de warmte! Deze sjaal heb ik een tijdje geleden op de markt gekocht voor maar €1,- euro!
Deze laarsjes geven de outfit ook wat meer power! Deze laarsjes kocht ik vorig jaar in de winter. Ze hebben een best hoge hak, - voor mijn doen - dus echt lang heb ik ze niet aan. Als ik bijvoorbeeld een korte dag op school heb heb ik ze wel aan. De kleur van deze laarsjes komen ook voor in de sjaal! Hierdoor wordt de outfit nog vrolijker!
        Jeans, blazer - Only || Blouse - H&M || Sjaal - de markt || Shoes - Haffkamp || Armband - DA

Ik ben benieuwd wat jullie van deze outfit vinden!
Laat het me weten in een reactie!
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!