Image Map

woensdag 9 april 2014

Summer inspiration!

Summer inspiration!
Outfit 1: Top, armband - Forever 21 || Short - Pull&Bear || Shoes, Zonnebril - H&M
Outfit 2: Top - New Look || Maxiskirt, armbanden, ketting - Forever 21 || Loafers, hoed - H&M 

HI!

Gisteren kreeg ik mijn pakketje binnen van Forever 21- binnenkort komt er een shoplog online! - waardoor ik weer helemaal zin had om zomerse outfits te bedenken en te combineren. Daarom heb ik voor nu een twee leuke outfits voor jullie gecombineerd en bij elkaar gezocht!

De eerste outfit is lekker stoer! Ik word helemaal blij van deze outfit! Het is een goede outfit voor een festival, leuke avond of gewoon voor dagje strand. De cut-out boots staan echt op mijn wishlist! Ik vind ze zo gaaf! Deze van de H&M zijn erg leuk en betaalbaar.

De tweede outfit is een wat gewaagde outfit! In deze outfit heb ik een maxiskirt gecombineerd. Ik vind een maxiskirt echt heel gaaf. Het past ook best goed bij mijn stijl. Het probleem is dat ik hem sowieso niet naar school aan kan, omdat het moeilijk is om mee te fietsen, een nadeel! Maar het is wel heel leuk! De top heeft een leuke print en de hoed geeft de outfit een leuke boost! Het is toch net een extra detail.

Laat in een reactie weten wat jullie van deze outfits vinden!
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!