Image Map

woensdag 7 mei 2014

Maxi skirts!

Maxi skirts!
Outfit 1: Top - H&M || Skirt - Forever 21 
Outfit 2: Top - H&M || Skirt - H&M || Shoes - H&M 
Outfit 3: Top - Vero Moda || Skirt - Forever 21 || Shoes - Forever 21

Hi!

Laatst liet jullie de flowertrend zien. De flowertrend is helemaal de trend van nu. Vandaag laat ik jullie een andere trend van deze tijd zien. Deze trend zijn de maxi skirts! De lange rokken! De laatste tijd werden de rokjes steeds maar korter, maar nu zijn de lange rokken weer helemaal in! Zelf vind ik ze leuk, maar ook een beetje onhandig. Ik zou ze niet naar school aan kunnen, omdat ik een eind moet fietsen en het me niet fijn lijkt om dat met een maxi skirt te doen! Best jammer! Ik heb drie outfits met een maxi skirt samengesteld om te laten zien dat ze niet heel moeilijk te combineren zijn. 

Bij de eerste outfit heb ik de maxi skirt gecombineerd met een geprinte top. Hierdoor heeft je outfit net iets méér. De schoenen zijn erg stoer en maken de outfit lekker stoer! 

De tweede outfit is basic. Lekker makkelijk en altijd goed! Om de outfit wat meer kleur te geven heb ik er een knalgele top aan toegevoegd! Een leuke zomerse kleur. Omdat de outfit een beetje saai zou zijn met allemaal basics heb ik er geprinte schoenen bij gezocht. Deze schoenen geven de outfit een leuk detail. Om de outfit een beetje op te vrolijken kun je altijd leuke accessoires toevoegen.

De laatste outfit is lekker vrolijk en zomers. De gebloemde maxi skirt is al vrij druk van zichzelf en daarom heb ik een top er bij gezocht die niet al te druk is. De kleur van de top is basic, maar er zijn wel leuke details op de top te vinden. De leuke kanten bloemetjes bovenaan de top passen precies bij de skirt, wat een leuk effect geeft. Ik heb een paar basic sandalen er aan toegevoegd. Zo wordt de outfit niet over the top!

Ik vind de maxi skirt trend erg leuk! Wat vinden jullie van deze trend en welke outfit vinden jullie het leukst?
liefs, Maud

Maxi skirts! van fashionofmaud met crop tops

1 opmerking:

  1. Leuk gecombineerd! De 1e outfit is mijn favoriet! Ik vind maxi rokken altijd wel mooi staan maar bij mij ziet het er niet uit haha. Jammer, ;-)

    xo Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!