Image Map

dinsdag 1 juli 2014

Favorites! || June!

Hi!

De maand juni is weer voorbij. In de maand juni heb ik hard moeten leren voor de toetsweek, was het soms mooi weer, ben ik naar EO-jongerendag geweeste, ben ik naar One Direction geweest en heb ik leuke dingen gedaan met vriendinnen! Kortom, deze maand was leuk! Een van de hoogtepunten was toch wel One Direction! De sfeer en de muziek was geweldig, maar dat heb ik jullie al verteld! Voor nu heb ik voor jullie mijn favorieten van deze maand.
Als eerst deze accessoires. De klipjes heb ik regelmatig in. Het is gewoon een gemakkelijke manier om je haar snel te doen. Deze klipjes kocht ik voor weinnig bij de Zeeman. Ze doen het goed, maar na een tijdje gaan ze wel kapot. De oorbellen kreeg ik deze maand van een vriendin van mijn moeder. Ik vind ze heel erg mooi en ze maken je outfit leuk af!
Deze beauty producten waren deze maand mijn favoriet. De BB-cream gebruik ik de laatste tijd veel. De structuur is heel fijn en hij verbergt rode plekjes best goed. Jammer genoeg is die nu bijna op...                  De bodybutter is van mijn moeder, maar ik gebruik hem zelf heel vaak! De geur is heerlijk en hij maakt mijn huid heerlijk zacht!
 Dit fashionitem was deze maand mijn favoriet. In combinatie met mijn skaterskirt staat het heel erg leuk! De kleuren van de bloemetjes zijn zo vrolijk. De outfit die je hiernaast ziet heb ik laatst op mijn blog geplaatst. Ben je nieuwsgierig naar deze outfit? Klik dan hier.
Als laatste dit boek. Ik heb jullie nog nooit een boek laten zien in mijn favorieten, maar eens moet de eerste keer zijn. Dit boek heeft Malala Yousafzai geschreven. Het gaat over haar en over haar leven. Malala strijdt voor vrouwenrechten in haar land en in andere landen. Ze wil dat meisjes naar school kunnen en een opleiding kunnen volgen. Door het boek besefte ik dat het leven ook heel anders kon zijn. Dat ik geluk moet hebben dat ik gewoon naar school kan gaan. Ook al vind ik dat niet altijd even leuk... Dit boek is zeker een aanrader!

Wat zijn jullie favorieten van deze maand?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!