Image Map

maandag 30 juni 2014

Outfit! || My new flowertop!

Hi!

Vandaag ga ik met mijn vriendin shoppen in Almere! Ik heb er zin in, alleen is het weer niet mooi.... Toen ik wakker werd regende het keihard en nu nog steeds. Zo meteen moet ik nog naar het station fietsen, ik hoop dat ik een beetje droog blijf. In Almere is een Primark, waar we natuurlijk naartoe gaan! Ik hoop dat ik een paar leuke items kan scoren. De laatste keer dat ik in de Primark was is alweer een tijdje geleden. Voor nu heb ik een outfit voor jullie met mijn nieuwe flowertop, die ik een maand geleden heb gekocht. 
Dit is de outfit. Omdat de flowerprint van de top best druk en vrolijk is, heb ik de rest van mijn outfit rustig en simpel gelaten. De print van de top vind ik heel erg leuk! De top heeft spaghettibandjes en valt vrij losjes. Waardoor je het op verschillende manieren kunt dragen.
                     Top - Vero Moda || Jas - Only || Short - H&M || Shoes - Albert Cuypmarkt

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!