Image Map

woensdag 2 juli 2014

Shoplog juni!

Hi!

Zoals jullie misschien weten ben ik maandag naar Almere geweest om samen met mijn vriendin te shoppen! We zijn samen met de trein naar Almere gegaan en hebben daar allemaal leuke winkels bezocht. Het was een gezellige dag! Ik heb een aantal dingen gekocht, waaronder dingen voor op vakantie. Nu wil ik jullie graag laten zien wat ik heb gekocht! So let's go!
                                                                  Beide Primark
Als eerste deze accessoires. Ik was op zoek naar een nieuw setje armbanden en toen zag ik deze liggen bij de Primark. De bedeltjes zijn allemaal super schattig en goed te combineren bij verschillende outfits. Armbandjes geven je outfit altijd net iets meer vind ik! De bloemenelastiek is voor om je knot. In de zomer heb ik meestal een knot in voor de warmte, maar dat is altijd zo saai. Nu kan ik m'n knot met deze bloemetjes op vrolijken!
                        Nagellak - Essence || BB-cream - Catrice || Beide te koop bij de Kruidvat
Zoals jullie gisteren konden lezen was mijn BB-cream van de Hema bijna op. Daarom kocht ik een nieuwe. Dit keer niet een van de Hema, maar een van Catrice. Ik wilde een keer weer wat anders proberen. Vandaag heb ik hem voor het eerst gebruikt en de eerste indruk was goed! De nagellak kreeg ik gratis bij een boek dat ik kocht bij de Bruna. Waarom ik hem kreeg? Geen flauw idee, maar ik ben er blij mee! Het is een specialeffect topcoat. Altijd leuk, vooral bij feestjes!
                                                                      Beide Hema
Van de Hema had ik een cadeaubon van €5,- waar ik deze twee items van kocht. Dit notitieboekje kocht ik om er een vakantiedagboek van te maken, voor mijn vakantie in Zuid-Afrika. Toen ik naar Nieuw-Zeeland ging, deed ik dit ook en ik vond het zo leuk! Daarom wilde ik het nu weer doen. De washitape vond ik super leuk en ik kan het gebruiken voor in mijn vakantiedagboek.
                                                                        Boek - Bruna
Dit boek kennen de meeste van jullie denk ik wel! Voor degene die het niet kennen; dit boek is geschreven door Mascha Feoktistova. Ze is een bekende Nederlands beautyblogger. Ze heeft een boek geschreven over liefde, genieten, haar werk, vrienden, kritiek en nog veel meer. Ik neem hem mee op vakantie! Ik ben benieuwd! Misschien dat ik er een review over schrijf, zouden jullie dat leuk vinden?
                                                                            Top - Bershka
Deze top kwam ik tegen in de sale bij de Bershka. Eerst twijfelde ik over deze top, maar uiteindelijk heb ik hem toch gekocht. De print vind ik super leuk en zomers. De voorkant is korter dan de achterkant wat een leuk effect geeft! Hij was afgeprijsd van €10,- naar €6,-.
                                                                           Shirt - Primark
Dit shirt kocht ik bij de Primark. Dit shirt kocht ik meer om gewoon lekker op een chill-dag aan te doen. De tekst vond ik leuk en de bloemen hebben mooie kleuren. De details op de mouwen vond ik erg leuk!
                                                                            Top - Primark 
Deze top vond ik echt super gaaf! Het is een stoere top met een leuke print! De bovenkant is wel erg hoog, maar dat staat juist heel erg leuk! Deze top is goed te combineren met een stoer jack!
                                                                             Top - Primark 
Deze top vond ik zo leuk! De print is super mooi en met veel leuke details. De spaghettibandjes zijn weer helemaal in! Laatst had ik ook zo'n soort top gekocht bij de Vero Moda en die vond ik super fijn. Deze lijkt daar heel veel op, alleen dan met een andere print! De stof is heel fijn en zacht. De top is lekker zomers!

Dit waren mijn aankopen! Wat vinden jullie de leukste aankoop?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!