Image Map

zaterdag 2 augustus 2014

Mini shoplog!

Hi!

Ik ben nu alweer een weekje thuis. Eigenlijk vind ik het héérlijk! Het weer is hier veel beter - in Zuid-Afrika was het winter - en daar geniet ik van! Deze week heb ik van alles gedaan. Maandag en dinsdag heb ik van alles opgeruimd. Woensdag heb ik leuke dingen gedaan met mijn zusjes en moeder. Donderdag kreeg ik mijn onderbeugel.... Ik was blij dat ik dat ding na een anderhalf jaar eindelijk mocht, maar ik heb er nu zoveel last van. M'n ene wang ligt helemaal open, wat heel veel pijn doet, maar goed dat gaat wel weer over. Ook heb ik al mijn schoolspulletjes voor het aankomende jaar alweer binnen! Ik wil nog lang niet denken aan school, maar ik vind het altijd wel leuk om nieuwe schoolspulletjes te kopen. Voor nu heb ik een minishoplog voor jullie. Niet van mijn schoolspulletjes, maar van andere dingen die ik kocht.
De helft van de dingen die ik heb gekocht, komen uit Zuid-Afrika. Onder andere deze reis-bodybutter van The Bodyshop. Waarschijnlijk is deze ook te koop in Nederland, maar het is in Zuid-Afrika allemaal wat goedkoper! Deze reis-body butter was 40 rand, wat in Nederland zo'n €2,80 is. Ik vond het niet echt duur! Deze moringa butter ruikt heel erg lekker!

Dit hartje komt ook uit Zuid-Afrika en kreeg ik van mijn ouders. Ik vond deze heel erg mooi. Vooral door de kleur en de bijzondere tekentjes op het hartje.
Dit soort houten beeldjes verkochten ze overal op de markt. In elk marktkraampje hadden ze wel zulk soort houten beeldjes. Ik vond deze met de zebra heel erg leuk! Uiteindelijk heb ik hem ergens voor de beste prijs kunnen scoren!
 Als allerlaatst kocht ik dit schilderijtje in Zuid-Afrika. Het is in een sloppenwijk gemaakt. Op het schilderijtje zie je een beeld van hoe het is in de sloppenwijken als de zon ondergaat. De schilder heeft huisjes gemaakt van blikjes, wat ze overigens allemaal doen in Zuid-Afrika. Het Coca cola blikje betekent dat je 'happy' bent in de sloppenwijken! Daarom wilde ik juist dit schilderijtje! Als ik er dan naar kijk, wordt ik helemaal 'happy'!
Dit kocht ik woensdag gewoon weer in Nederland! Op mijn reis in Zuid-Afrika liet ik op de laatste dag mijn zonnebril vallen.. Niet handig, want nu zitten er allemaal krassen op het glas! Bij de Action vond ik deze coole zonnebril! Ook kocht ik deze mascara van Maybeline bij de Trekpleister. Er was een aanbieding, waardoor deze mascara nu nog maar €10,- kostte in plaats van €15,50. Ik had altijd een andere mascara van Maybeline, maar wilde deze een keer uitproberen. Ik hoop dat deze fijn is!
Dit katoenen tasje zag ik hangen bij de Hema. Hij was nu afgeprijst voor €1,-! Ik vond hem zo leuk! Deze tasjes zijn heel erg gemakkelijk in gebruik en passen bij bijna elke outfit!

Wat vinden jullie van mijn nieuwe aankoopjes?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!