Image Map

maandag 4 augustus 2014

South-African outfitlook en vakantiechallenge!


Hi!

In Zuid-Afrika heb ik natuurlijk wel naar de mode daar gekeken. Het was daar winter dus de meeste mensen hadden winterkleding aan. Overdag was het heerlijk weer, zo'n 20 graden. Dan kon je met gemak in je t-shirt lopen, maar de Afrikanen zelf hebben het geloof ik niet zo heel snel warm. Toen ik met 20 graden in m'n t-shirt liep, liepen zij nog in hun dikke winterjassen! Ikzelf heb de hele vakantie mijn zomerjas gewoon aangehad! Wat me opviel aan de mode daar, was dat de meeste mensen comfy kleding aanhadden. Gewoon een jeans of een dikke legging/panty met een oversized trui. Dat kwam je heel erg veel tegen, vooral onder de studenten. Het leek me leuk om een outfit samen te stellen gebaseerd op wat ik in Zuid-Afrika heb gezien qua mode!

Dit is de outfit! Wat je heel veel zag, was dat een dikke zwarte panty/legging werd gebruikt als broek. Soms werd dat goed gecombineerd, maar soms ook helemaal niet. Dan was het niet helemaal dekkend, zeg maar... Op de zwarte panty/legging droegen ze een oversized trui. Lekker comfy! Ook hadden heel veel meiden hoge laarzen aan. Soms zelfs tot over de knie! In Nederland zie je dit niet heel vaak meer, al wordt het in de toekomst nog een trend denk ik. Deze laarzen heb ik van mijn moeder geleend. Zelf vind ik het niet echt fijne schoenen, maar goed! Verder is de outfit heel erg simpel en lekker gemakkelijk!
Mijn haarlook zag je ook heel veel in Zuid-Afrika. Vooral onder meiden met ongeveer dezelfde leeftijd als ik. Een hele hoge staart. Zoals ik, was niet eens zo heel hoog. Meestal zag je wel hoger. Eigenlijk staat het best leuk, maar of het nou zo lekker zit....
 Tja...
Trui - Primark || Thermopanty - Hema || Sjaal - Vero Moda || Shoes - Haffkamp || Zonnebril - Uit Nieuw-Zeeland
Het is nu heerlijk warm in Nederland, dus deze outfit heb ik echt heel snel moeten schieten! Haha! De outfit is niet bedoeld om jullie te inspireren, maar het leek me leuk om jullie een idee te geven van de mode in Zuid-Afrika! Zelf vind ik het wel grappig!

Nu even iets heel anders. Ik ga een soort vakantiechallenge doen. Vorig jaar deed ik dat ook, nieuwsgierig klik dan hier. Nu wil ik een andere challenge doen. De '7 days my sister as a personal stylist!'. Het houdt in dat mijn mijn zusje Carlijn (13) elke dag een outfit voor mij uitzoekt! Elke dag maak ik er een foto van en uiteindelijk komen alle foto's in een blogpost online. In die blogpost geef ik een soort review over de outfit, bijv. wat ik ervan vind en wat ik eraan zou veranderen. Ik ben heel erg benieuwd wat m'n zusje voor me gaat uitzoeken. Haar style is niet heel erg anders dan die van mij, maar zij doet meestal wat simpeler. De challenge begint woensdag. Volgende week woensdag zullen alle outfits met reviews online komen! Ik ben benieuwd!

Wat vinden jullie van deze outfit en mijn vakantiechallenge?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!