Image Map

maandag 11 augustus 2014

Outfit! || Sunny flowers!

Hi!

Dit weekend heb ik heerlijk rustig aan gedaan! Beetje geblogd, dingen voorbereid, met vriendinnen gekletst en nog veel meer. Het weer is omgeslagen, wat een beetje jammer is. Ik vond het namelijk heerlijk om in m'n shorts rond te lopen! Nu is het daar een beetje te koud voor. Vanmiddag ga ik naar een vriendin! Gewoon lekker bijkletsen! Voor nu heb ik natuurlijk een outfit voor jullie. Deze outfit maakte ik vorige week toen het nog heerlijk weer was. De outfit zou ik nu nog aan kunnen doen, maar dan moet er wel een panty onder!

Dit is de outfit! Toen ik de foto's maakte was het licht heel erg fel, maar dat geeft juist wel een grappig effect vind ik! De outfit is eigenlijk lekker simpel en met een paar accessoires toch weer helemaal opgevrolijkt! Ik heb mijn bloemetjesskirt gecombineerd met een simpele blauwe top! Verder heb ik mijn nieuwe zonnebril en nieuwe tas er aan toegevoegd om de outfit wat leuker te maken. Deze outfit was perfect voor de warme dagen! Ik hoop dat het gauw nog eens zo lekker warm wordt, dat ik hem weer kan dragen!
Top - H&M || Skirt - Forever 21 || Shoes - Albert Cuypmarkt || Tas - Hema || Zonnebril - Action || Armbandjes - Primark

Ik ben benieuwd wat jullie van deze outfit vinden, laat het me weten in een reactie!
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!