Image Map

vrijdag 8 augustus 2014

New shoes! || Nike roshe run

Hi!

Deze week kwamen mijn nieuwe nikes binnen. Nike roshe runs stonden al een tijdje op mijn verlanglijstje. Vorige week bestelde ik ze! Ik had al een paar keer eerder gekeken, maar bijna overal waren ze uitverkocht. Gelukkig vond ik ze vorige week op de site; stylepit.com dit is een Deense site die in heel Europa levert. De schoenen passen perfect en lopen héérlijk! Je veert echt bij elke stap! Haha! Ik heb zwarte besteld, omdat die gemakkelijk met outfits te combineren zijn. Met deze nikes kun je sportieve outfits maken, maar je kunt het juist ook met classy outfits combineren. Dat geeft juist een leuke touch!

Ik ben super blij met m'n nieuwe schoenen! Wat vinden jullie van m'n nieuwe schoenen?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!