Image Map

woensdag 17 september 2014

Horse-event Deurne 2014!

Hi!

Zoals ik jullie al had verteld ben ik vorige week zaterdag naar het Horse-event in Deurne geweest! Het was geweldig! Dit horse-event was heel erg groot en er was van alles te doen en te zien! Er waren shows van hele goede ruiters, clinics over paarden en hoe je met ze om moet gaan, stands met heel veel informatie, wedstrijden en nog meer shows! Het event was er op vrijdag, zaterdag en zondag. Zaterdag was er heel veel te doen en te zien. Omdat het zo veel was hebben we niet alles kunnen zien en doen, maar veel hoogtepunten wel! Zo liet Imke Schellekens-Bartels een hele mooie show zien, over hoe je moet zitten in het zadel van een paard! Imke heeft meegedaan aan de Olympische spelen en is dus een erg goede ruiter! Ook was Britt Dekker er! Zij rijdt ook veel paard en samen met haar eigen paard liet zij een show zien! Ook kon je met haar op de foto en kon je een handtekening krijgen! Ik en mijn zusje wilde dat ook, maar de rij was erg lang. Daarom besloten we om wat later te gaan. Toen we er later weer waren was de rij kort en bleek het dat wij als laatste op de foto mochten! We hadden dus veel geluk gehad! Verder hebben we nog een paar leuke clinics bekeken. Bij clinics legden ze je dingen uit die je tot een betere ruiter maken! Erg leerzaam! We hebben nog veel meer gezien, maar omdat allemaal te gaan vertellen is wel heel veel! Ik heb wat impressiefoto's voor jullie. Ik bedacht pas op het event dat het me leuk leek om er een blogpost van te maken, waardoor de foto's met mijn iphone zijn gemaakt.
 Imke Schellekens-Bartels
 Britt Dekker op haar paard doet samen een show met Imke Schellekens-Bartels!
 Samen met mijn zusje en Britt op de foto!
 Clinic over zelfverzekerd zijn op je paard!
Clinic over goed zitten op je paard. Hiervoor moesten ze het paard eerst longeren (warm laten lopen).

Dit waren een paar impressiefoto's van een onvergetelijke dag! Ik hoop dat ik er volgend jaar weer naar toe kan!
:Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!