Image Map

zaterdag 20 september 2014

Mijn bril!

Hi!

Een van de dingen waar ik het liever niet over heb, is mijn bril! Ja, ik heb een bril.... Als je mijn blog een hele tijd hebt gevolgd heb je hem misschien een keer voorbij zien komen, maar dat was dan ook maar één keer! Ik vind mijn bril helemaal niks! Ik weet dat het beter voor mijn ogen is, maar leuk vind ik het helemaal niet! Ik kreeg mijn bril in groep 7 en vanaf de eerste klas ging ik lenzen dragen! Met mijn lenzen ben ik héél erg blij! Mijn klasgenoten weten volgens mij niet eens dat ik een bril heb, alleen mijn vriendinnen en familie. Als je lenzen hebt waarom heb je dan een bril? Dit is een vraag die veel gesteld wordt. Ik gebruik mijn bril vaak 's avonds. Als ik voor de tv zit, bijvoorbeeld. Ik kan wel tot 's avonds laat mijn lenzen in, maar meestal gaan ze dan wel een beetje irriteren. Daarom draag ik dan mijn bril. Sinds woensdag heb ik een nieuwe bril. Voordat ik deze bril kreeg had ik een andere, maar die werd een beetje kinderlijk. Omdat ik mijn nieuwe bril toch wel mooi vind en ik dit onderwerp toch even wilde bespreken, heb ik voor jullie wat foto's!
Dit is dus mijn bril! Dit is een damesbril van Levi's. Hij zit best lekker en ik kan er goed mee kijken, wat natuurlijk het beste is! Ook al vind ik deze bril heel erg mooi, houd ik nog steeds niet van brillen. Bij andere mensen vind ik het juist een leuke eyecather, maar als ik mijn bril op heb, voel ik me gewoon niet heel erg fijn. Jullie zullen mijn bril waarschijnlijk niet heel vaak op mijn blog zien, maar goed! Ik vond het toch wel fijn om dit met jullie te delen! 
Bril - Levi's, Pearl

Wat vinden jullie van brillen?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!