Image Map

maandag 1 september 2014

Outfit! || Printemps à Paris!

Hi!

Door dit herfstige weer krijg ik weer helemaal zin om allemaal nieuwe herfst outfits te combineren en om alle nieuwe herfst collecties van leuke merken te bekijken! Ik heb al een beetje rond gekeken bij de H&M en Forever 21 en zag al heel veel leuks. Ik kan niet wachten om er leuke combinaties mee te maken. Maar de voorspellingen voor deze week zijn geloof ik goed! Dat zou toch nog even leuk zijn, om de zomer dan echt mee af te sluiten. Ik hoop dat ik deze dagen nog een paar laatste zomeroutfits kan dragen. Voor nu heb ik een outfit die je in bijna alle seizoenen wel kan dragen! Ben je benieuwd? Lees dan gauw verder!
Dit is de outfit! De outfit is stoer en simpel. De top die ik draag heb ik een tijdje geleden in Leiden gekocht en je kon hem al zien in een eerdere outfit. Die outfit fotografeerde ik in Zuid-Afrika, waar ik spontaan wat foto's heb gemaakt. Nu had ik me iets beter voorbereid! De top heeft een leuke tekst en is eigenlijk niet eens echt een stoer item, maar omdat ik hem heb gecombineerd met een houthakkersblouse wordt de outfit wel wat stoerder. Mijn broekspijpen heb ik aan de onderkant wat opgerold voor een leuk effect. De opgerolde broekspijpen waren deze zomer echt een trend en ik snap helemaal waarom! Het staat toch wat leuker en het lijkt alsof je er heel erg overna hebt gedacht, terwijl dat best meevalt! Verder heb ik de outfit afgemaakt met wat simpele accessoires.
 Top, Blouse - H&M || Broek - Only || Shoes - Converse || Armband - Primark

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!