Image Map

woensdag 3 september 2014

Favorites! || August!

HI!

De maand augustus is weer voorbij! Wat gaat het snel! Deze maand ben ik weer begonnen met school, hadden we veranderlijk weer, heb ik veel paardgereden, heb ik heerlijk geblogd, lekker bijgekletst met vriendinnen en heb ik alweer aardig wat huiswerk gemaakt! Na elke maand heb ik weer mijn favorieten voor jullie en deze maand zijn dat er ook weer een paar!
Broek - Primark
Als eerste een fashion item! Deze maand was dat mijn nieuwe grijze broek! Ik heb hem in mijn vakantie bij de Primark gekocht en ben er sindsdien heel erg blij mee! Hij zit heerlijk en is leuk te combineren! Laatst heb ik hem gecombineerd met andere items en die outfit droeg ik op de eerste schooldag! Als je mijn back to school outfit helemaal wilt zien, klik dan hier.
Shoes - Nike roshe run
Mijn nieuwe schoenen kunnen niet ontbreken bij mijn favorieten van afgelopen maand! Ik kocht deze Nike roshe runs en ben er nog steeds helemaal verliefd op! Ze lopen heerlijk en zijn zo leuk! Je kunt ze gemakkelijk combineren! Zowel stoer als classy.
Nagellak - Essie, nr. 39 neo whimsical || Mascara - Maybeline, the colossal volum' express
Deze beauty producten waren afgelopen maand mijn favoriet en waarschijnlijk blijven ze dat de komende maanden nog! De Maybeline mascara kocht ik een tijdje terug in de aanbieding, van €15,- naar €10,-. Ik gebruikte voor deze mascara ook eentje van Maybeline, de one by one mascara. Dit keer wilde ik een andere proberen en dat werd deze! Ik ben er super tevreden over! Deze mascara maakt mijn wimpers echt langer en donkerder! De Essie nagellak kreeg ik van mijn buurmeisje. Afgelopen weekend schreef ik daar een review over die je hier kunt zien. Deze nagellak heeft een super leuk en nude kleurtje!
Parelarmband - DA || Paarse armband - onbekend
Deze twee armbandjes heb ik de laatste weken heel veel omgehad. Ze passen bij veel outfits en zijn gemakkelijk om te doen! De kleuren zijn ook heel gemakkelijk te combineren. Ik draag geen outfit zonder accessoires en deze armbandjes waren echt mijn favoriet!
Washitapes - Hema
Als allerlaatst deze washitapes. Mijn nieuwe schooljaar is in augustus begonnen en met deze washitapes heb ik veel van mijn schriftjes en boeken gepimpt. Ik had dit jaar als thema fashion en deze washitapes gaven een leuk effect! Als je mijn schoolspullen van dit jaar wilt bekijken, klik dan hier.

Dit waren mijn favorieten van de maand augustus! 
Wat waren jullie favorieten van de afgelopen maand?
Liefs, Maud



1 opmerking:

  1. De washitapes zijn overal goed voor he?!
    Succes met school maar weer! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!