Image Map

woensdag 10 september 2014

Shop the look! || 4

Shop the look! || 4

      Top - Boohoo || Jack, horloge - Topshop || Skirt, shoes - H&M || Tas, zonnebril - New Look
Hi!

Ik heb echt zo'n herfstgevoel! Ik doe morgen gewoon weer mijn dikke wollen cardignan aan hoor! Ik had het vandaag de hele dag koud. Morgen ga ik daar dus maar eens verandering in brengen. Nog twee lange dagen te gaan en dan weer lekker weekend. Ik kijk ernaar uit! Gelukkig zijn het wel leuke dagen. Voor nu heb ik een vierde shop the look voor jullie. Ik laat jullie een outfit van een celeb zien en zoek daar goedkope vergelijkbare items bij. 
Vandaag heb ik een outfit van Miranda Kerr voor jullie. De outfit die zij aan heeft vind ik zelf heel erg leuk! Het past ook heel erg goed bij  mijn style. De outfit is classy en stoer tegelijk. De rok en de top zijn juist heel erg classy en staan erg chic. Doordat ze er een stoer jack en leuke laarsjes aan de outfit heeft toegevoegd wordt de outfit wat stoerder. De zonnebril staat heel erg mooi bij de vorm van haar gezicht. De meeste items die ik erbij hebben gezocht zijn goedkoper, sommige zijn nog steeds duur, maar ik heb het zo goedkoop mogelijk geprobeerd. Om een vergelijkbare top te zoeken was ik wel eventjes bezig, maar uiteindelijk vond ik er eentje die er een beetje op lijkt!

Ik vind deze outfit best goed gelukt!
Wat vind jij van deze outfit?
Liefs, Maud
Shop the look! || 4 van fashionofmaud met H&M

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!