Image Map

zaterdag 8 februari 2014

What's on my iphone?

HI!

Apps! Je kunt er geen genoeg van krijgen. De ene maand is het Snapchat, de andere Kik en nu weer flappybird! Ik gebruik ook veel apps die opeens een trend zijn. De een vind ik leuker dan de ander, daarom leek het me leuk om jullie te laten zien welke apps ik vaak gebruik!
Zoals jullie zien heb ik zelf de iphone 3. Hij is wel wat verouderd, maar werkt nog best goed. Zo nu en dan loopt 'ie' vast, maar verder doet het nog goed. Ik heb er altijd een hoesje omheen, maar die is kapot...Dan zou je zeggen koop een nieuwe, maar het jammere is dat er bijna geen leuke hoesjes zijn voor de iphone 3. Weet jij nog een leuke site? Laat alsjeblieft een reactie achter!
 Deze apps staan sowieso op een iphone. Dit zijn niet mijn meest gebruikte apps, maar ik kan ook niet zonder ze!
Deze apps gebruik ik denk ik het vaakst. Even Twitter, Whatsapp of Instagram checken, wie doet dat nou niet!? Whatsapp gebruik ik natuurlijk heel vaak, het is gewoon zo makkelijk en iedereen heeft het! Twitter check ik ook vaak, om even op de hoogte te zijn van iedereen. Instagram is echt mijn favo app! Ik vind het gewoon zo leuk om foto's van anderen te bekijken en hun leven een beetje te volgen! Ook snapchat doe ik vaak. Vooral met vriendinnen, allemaal gekke foto's naar elkaar sturen!
Als fashionblogger volg ik natuurlijk ook de meeste fashionapps. Over deze apps heb ik al een keer een blogpost geschreven, ben je benieuwd klik dan hier. Ik kijk meestal één keer per dag, om even de fashiontrends te bekijken en inspiratie op te doen!
Fotobewerkers gebruikt iedereen wel. Ik heb er zelf een paar, maar de helft gebruik ik niet zo vaak. Meestal gebruik ik Picsart. Het werkt heel fijn en makkelijk. Wat ook een goede fotoapp is, is Retrica. Jammer, genoeg kun je die niet downloaden op de iphone 3....
De laatste apps zijn voor het sporten. Ik gebruik ze meestal als ik ga hardlopen. Vroeger gebruikte ik heel veel vaak runtastic, een fijne app die de meeste dingen voor je bijhoud. Nu gebruik ik meestal de Nike running app, omdat je bij deze apps nu trainingen kan doen.

Weten jullie nog leuke apps?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!