Image Map

woensdag 8 oktober 2014

Autumn and Personal stuff!

HI!

Ik heb herfstvakantie! Yeah! Ik was er echt aan toe. De laatste schoolweken waren best wel druk, maar gelukkig heb ik dat allemaal overleefd. Officieel begint maandag pas de herfstvakantie, maar op mijn school hebben we morgen en vrijdag studiedag. Helemaal niet erg! In deze vakantie heb ik allemaal leuke dingen gepland staan. Morgen ga ik met mijn moeder een dagje naar Amsterdam, waar ik ontzettend veel zin in heb. We gaan naar het EYE-museum en daarna nog eventjes de stad in om wat leuke dingen te bekijken en even te shoppen. In de vakantie zelf, gaan we de kamer van mijn zusje oppimpen. Ook ga ik nog wat leuks doen met vriendinnen, iets gezelligs doen met mijn opa en oma en vooral veel uitrusten en bloggen! Voor nu heb ik wat herfstige en random foto's voor jullie, gewoon omdat het kan!

 De laatste bloemetjes van het jaar!
Wat is ze toch een schatje,hé! Dit was voor mijn allereerste wedstrijd, vorige week zondag, die we samen deden! We werden uiteindelijk derde en ik ben nog steeds super trots op haar!

Wat vinden jullie typisch herfst?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Leuke foto's! Die foto van jou is echt mooi. Fijne herfstvakantie!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!