Image Map

zaterdag 11 oktober 2014

Shoplog oktober!

Hi!

Zoals ik jullie al eerder had verteld had ik vanaf donderdag al herfstvakantie! Donderdag ging ik samen met mijn moeder een dagje naar Amsterdam! Het was heel erg gezellig! Eerst zijn we naar het EYE-museum geweest, er was een mooie en bijzondere tentoonstelling die we hebben bekeken. Na het museum zijn we de stad in gegaan! Op de Dam was er kermis. Op de kermis was een hele hoge zweefmolen, ongeveer 60 meter hoog. Daar ben ik samen met mijn moeder in geweest. Ik dacht dat de hoogte wel meeviel, maar het was super hoog! Gelukkig, wel een mooi uitzicht! In de stad heb ik samen met mijn moeder lekker geshopt. Ik ben aardig goed geslaagd voor wat nieuwe herfst en winter items, die ik graag aan jullie wil laten zien.
Colbert - H&M, devided
Allereerst kocht ik dit colbertje. Ik had altijd al een grijze colbert, maar deze was altijd al een beetje te groot geweest. Deze zit daarentegen heerlijk en past bij heel veel outfits. Ik ben heel erg blij met deze tijdloze basic. Het is super handig om zoiets in mijn kast te hebben!
Cardignan - H&M, devided
Ook kocht ik deze cardignan bij de H&M. De print vind ik super leuk en een echte eyecatcher. De stof is heel erg fijn en lekker zacht. De zwart wit kleuren zie je heel veel terugkomen dit seizoen en dat zie je goed terug in deze cardignan. 
Sjaal - H&M
Ik was al een tijdje op zoek naar een dikke warme sjaal voor de winter en die heb ik eindelijk gevonden. Ik kocht deze sjaal bij de H&M. De sjaal is heel erg warm, wat heel fijn is, aangezien ik elke schooldag 20 kilometer moet fietsen! De kleuren en de print vind ik heel erg leuk, het blauw past goed bij mijn jas en de bordeaux rode kleur vind ik een leuke toevoeging!
Cropped sweater - Forever 21
Ik kwam voor het eerst bij de Forever 21 store in Amsterdam. Ik had al wel eens wat besteld bij Forever 21, maar donderdag was het de eerste keer dat ik in de winkel zelf kwam. De winkel is super groot en mooi! Ik keek mijn ogen uit, zoveel! Uiteindelijk heb ik er twee items gekocht, Onder andere deze sportieve cropped sweater! Ik vind de tekst echt heel erg leuk en de kleur vind ik mooi! 
Trui - H&M
Mijn laatste aankoop bij de H&M was deze gebreide trui. Ik had niet echt veel truien en daarom kocht ik deze. De kleuren passen weer goed bij het seizoen! De trui is lekker warm en gemakkelijk te combineren. Een handig item voor in mijn kast!
Blouse - Forever 21
Mijn tweede item van de Forever 21 is deze blouse. Het is een simpele blouse met als leuk detail de rits op de achterkant. Ik heb hem gekocht om te combineren met de cardignan van de H&M, die ik had gekocht. Een simpel item als dit is super handig voor in je kast. Je kunt hem met van alles combiren!
Ketting - Forever 21
Als aller laatst kocht ik deze ketting bij de Forever 21. Een trend van aankomend seizoen is subtiele en eenvoudige accessoires. Deze rosé gouden kettinkjes vond ik echt heel erg mooi! Ze geven een leuke toevoeging aan je outfit. 

Ik ben erg blij met mijn nieuwe items! 
Wat vinden jullie van mijn nieuwe items?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!