Image Map

zaterdag 18 oktober 2014

Mijn eigen diner!

Hi!

Op mijn to do lijstje voor deze herfstvakantie, wilde ik graag een eigen diner maken voor mijn ouders en zusjes. Ik ben een avond achter mijn laptop gezeten, om allerlei recepten op te zoeken. Uiteindelijk heb ik heel een lekker voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht gevonden. Omdat het goed geslaagd was, leek het me leuk om het met jullie te delen. Eens iets anders dan fashion!

Het voorgerecht dat ik had gemaakt, was drie bruschetta's met een Italiaanse topping. Ik had stokbroodjes gegrild en daarboven een topping van pesto, tomaat, mozzarella, pijnboompitjes en rucola. Ik houd van heel erg van deze combinatie! Het was heerlijk!
 Het hoofdgerecht in de oven. 
Het hoofdgerecht, was wraps uit de oven. In de wraps zit een tomatensaus met rundvlees en groenten. Bij het hoofdgerecht heb ik wat rucola, pijnboompitjes en zelfgemaakte kaasstengels. De wraps waren heel erg lekker! Het recept van de wraps heb ik van een hele leuke foodsite, lekkerensimpel. Neem een kijkje voor meer leuke recepten! De kaasstengels waren heel erg lekker en super gemakkelijk om te maken.
Het nagerecht was een cruesli toetje, omdat ik dol ben op cruesli. Ik had een een glas met onderin jam, daarboven kwark, cruesli en kwark en cruesli. Daarbij had ik een paar aarbeien. Ik vond het toetje echt héérlijk! En het was heel erg makkelijk te maken.

Ik vond het super leuk om diner voor mijn familie te maken en het was heerlijk!
Wat vinden jullie ervan?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Wat tof dat je dat hebt gedaan! Zou ik niet kunnen, ik ben zo'n kluns met koken haha. Ziet er allemaal heerlijk uit!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!