Image Map

maandag 20 oktober 2014

Outfit! || Very casual!


Hi!

Mijn weekje herfstvakantie is jammer genoeg weer voorbij... Ik heb echt van deze vakantie genoten en ik had het echt nodig. Eigenlijk zou nog een weekje helemaal niet verkeerd zijn, ik heb lang niet gedaan wat ik allemaal wilde doen. Zo moet ik nog steeds een keer mijn kast opruimen! Gelukkig, heb ik sommige leuke dingen wel kunnen doen, zoals shoppen in Amsterdam, veel bloggen, leuke outfits fotograferen, met vriendinnen iets leuks doen en mijn eigen diner maken. Eigenlijk een best goed geslaagde vakantie. Voor nu heb ik een leuke outfit voor jullie!

Dit is de outfit! Deze outfit is erg casual en super simpel, maar toch heeft de outfit wel een bepaalde touch. In deze outfit draag ik mijn nieuwe colbert van de H&M, waar ik nog steeds helemaal verliefd op ben. Hij is super makkelijk te combineren en geeft een outfit net iets meer pit. Door een spijkerbroek te dragen is de outfit al snel casual, maar mijn nikes geven de outfit ook wel iets sportiefs. Als detail heb ik mijn nieuwe kettinkje om, ik vind hem echt heel erg mooi en een leuk detail! Oja, voor wie het zich afvraagt, het blauwe hokje op de achtergrond is mijn vaders zelfgemaakte paprika kas! Haha! Is ie niet leuk?!
Top - Primark || Jeans - Only || Colbert - H&M || Shoes - Nike || Ketting - Forever 21 || Oorbellen - Hema || Ring - Uit Zuid-Afrika


Wat vinden jullie van deze casual outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!