Image Map

woensdag 15 oktober 2014

My basic items!

My basic items!

Jack - H&M || Colbert - H&M || Cardigan - Vero Moda || Jeans - Only || Jurk - Vero Moda || Blouse - New Look || Trui - H&M || Statementketting - Forever 21 || Shoes - Timberland

Hi!

Vandaag ga ik wat leuks doen met mijn vriendinnen. Ik heb er veel zin in. Altijd gezellig! Het maakt niet uit wat we doen, het wordt altijd gezellig. Zometeen ga ik denk ik even mijn kamer opruimen, moet soms ook gebeuren. Ook moet ik binnenkort even mijn kast opruimen, altijd fijn om even alles weer op te ruimen. Voor nu laat ik jullie mijn items zien, die ik altijd in mijn kast heb liggen en waarmee je gemakkelijk kunt combineren.


Iedereen heeft ze wel. Items waarmee je eigenlijk niet zonder kan. Ik heb een paar items uitgezocht, waar ik niet zonder kan en waarmee ik gemakkelijk kan combineren. Sommige items zullen jullie misschien ook wel herkennen als een item voor jou, waarmee je niet zonder kan. Alle items spreken wel voor zich, iedereen kent ze wel. Een jack die altijd overal bij past. Een colbert is altijd handig en chic. Een cardigan kan je overal overheen combineren en is lekker warm. Een goede skinny jeans zit altijd lekker en kan je overal mee combineren. Een zwart jurkje is altijd leuk en mooi. Een houthakkersblouse is altijd casual en tijdloos. Een lekkere warme trui is perfect voor dit seizoen, heerlijk warm! Een statementketting vrolijkt je outfit altijd op en is een echte eyecatcher. Als laatste Timberlands, zelf heb ik een paar en ik kan niet meer zonder. Ze lopen geweldig en staan bij bijna elke outfit! 

Dit waren mijn favoriete basic items!
Wat zijn jullie basic items?
Liefs, Maud

My basic items! by fashionofmaud featuring a biker jacket

2 opmerkingen:

  1. Jaaa, ik moet echt nog een leren jasje! Hele fijne basic items allemaal. Ik hoop dat het leuk was met je vriendinnen (maar dat is vast wel goedgekozen) :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!