Image Map

woensdag 29 oktober 2014

Project positief tag!

Hi!

Een paar dagen geleden zag ik de Project Positief tag op de blog van Luna tegen. Zij had deze tag ingevuld en het leek mij leuk om hetzelfde te doen. Het is al een hele tijd geleden dat ik een tag heb ingevuld, dus het werd wel weer een keertje tijd. De tag gaat over positiviteit en is oorspronkelijk bedacht door Dagmar. Haar blog is net zoals die van Luna super leuk, dus neem gauw even een kijkje. Maar eerst ga ik de tag invullen! Benieuwd naar mijn antwoorden? Lees dan gauw verder!


Wat is je favoriete quote en waarom?
Dit is een lastige vraag! Er zijn zoveel mooie quotes. Ik ben niet iemand die allerlei mooie quotes onthoud en ze zo op kan noemen. Maar de ene die altijd helpt en voor elk moment geldt, vind ik dan toch 'don't worry, be happy'. Geniet van het moment! Zelf lukt mij dit niet altijd, maar ik probeer het wel!

Welke droom zou je in je leven willen realiseren?
Het liefst wil ik de hele wereld rondreizen. De mooiste plekken, culturen en mensen zien. Ik houd ontzettend van reizen en ik heb al aardig wat van de wereld gezien, maar nog lang niet alles. Amerika, China, Aruba, Argentinië, IJsland, Marokko, Indonesië, Australië en ga zo maar door! Ook zou ik graag weer naar Nieuw-Zeeland gaan, het is daar zo mooi en zo bijzonder!

Wat betekent geluk voor jou?
Bij de mensen zijn van wie ik het allermeest houd, Nikita en reizen!

Wat kan jou ontzettend opvrolijken?
Blije gezichten, Nikita en nieuwe kleding!

Voor wat mogen we je 's nachts wakker maken?
Een reis naar Nieuw-Zeeland!
Waardoor kreeg je voor het laatst een lachbui?
Tijdens mijn bosrit op Nikita in het weekend. Ik reed toen met mijn zweep en opeens bleek dat het onderste deel van de zweep weg was! Had ik de halve rit gereden met alleen een handvat in mijn handen! Toen lagen ik en mijn zusje helemaal in een deuk! Haha!

Op welke prestatie ben jij trots?
Dat het nu al zo goed gaat met mijn blog! En dat kan alleen doordat jullie zulke leuke reacties plaatsen! Heel erg bedankt! Ik vind het zo leuk en bijzonder dat jullie het leuk vinden als ik weer een nieuwe outfit plaats!

Welke boodschap zou je graag aan anderen willen meegeven?
Als je een doel of droom hebt ga ervoor en laat je door niets of niemand in de weg staan! Doe iets waar jij het gelukkigst van wordt!

 Ik vond het super leuk om deze tag in te vullen! 
Wat vinden jullie van deze tag?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Wat een leuke en positieve antwoorden ;-) Ik ga snel even kijken op de blog van Dagmar. Oh, ik zou ook wel veel willen reizen, lijkt mij ook geweldig :D

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!