Image Map

zaterdag 1 november 2014

Favorites october!

Hi!

De maand oktober is weer afgelopen. Een maand waarin ik veel leuke dingen heb gedaan! In de maand oktober, had ik herfstvakantie, ben ik naar Amserdam geweest, heb ik leuke dingen gedaan met mijn vriendinnen, heb ik veel kunnen bloggen, had ik veel huiswerk en had ik het super leuk met Nikita! Eigenlijk een best leuke maand dus! De maand die komt is ook altijd leuk! Sinterklaas komt weer in het land en het wordt kouder. Ook duurt het niet lang meer voordat ik jarig ben! Nog maar anderhalve maand. Voor nu heb ik voor jullie mijn favorieten van de maand oktober. Kijk gauw verder!
 Boek - Bibliotheek, schrijver is Francisco de Paula Fernández || Notitieboekje - Hema
Mijn eerste favoriet is dit boek. Het boek heet 'Love triangle' en leende ik van de bibliotheek. Ik lees graag blogs, maar ook boeken. Dit boek is een super fijn en leuk boek. Het is spannend, omdat de hoofdpersoon allemaal dillema's heeft. Ook komen er veel leuke en herkenbare dingen in het boek voor wat het leuk maakt om het te lezen. Dit is voor mij echt een 'ikkanhemnietwegleggenboek'. Haha! Ik lees nu het tweede deel van het boek. Het notitieboekje op de tweede foto kocht ik onlangs. Ik gebruikte altijd een ander notitieboekje om mijn blogideetjes in op te schrijven, maar die zat nu vol, dus daarom kocht ik dit leuke boekje! Ik vind hem zo schattig!
 Shampoo - Andrélon || Nagellak - Hema
Mijn twee beauty favorieten zijn deze maand deze shampoo van Andrélon en deze nagellak. De shampoo ruikt zó lekker! Ik blijf maar aan mijn haar ruiken als ik deze shampoo heb gebruikt. Ook is de werking goed! De nagellak is één van mijn lievelings lakjes en deze maand had ik hem extra vaak op mijn nagels. De kleur past overal bij en staat altijd leuk! 
Ketting - Forever 21 || Sjaal - H&M
Mijn laatste favorieten zijn mijn nieuwe kettinkje en deze sjaal! Het kettinkje kocht ik in de herfstvakantie, toen ik in Amsterdam was. Het is een super leuk kettinkje en geeft je outfit een leuk extra detail. Ook de rosé gouden kleur staat heel erg mooi! De sjaal kocht ik ook in Amsterdam en ik ben er helemaal gek op! Hij is heerlijk zacht en houdt mijn nek erg goed warm! Heel erg lekker als je om 7 uur 's ochtends al op de fiets moet zitten! 

Dit waren mijn favorieten van de maand oktober!
Hebben jullie nog iets leuks gedaan in de afgelopen maand?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!