Image Map

maandag 3 november 2014

Outfit! || In the woods!

Hi!

Eén van de leukste dingen van het bloggen vind ik de foto's maken van een leuke outfit! Ook het bedenken ervan vind is erg leuk. Soms ga ik gewoon even voor mijn kast zitten en verzin ik allemaal leuke combinaties. De ene keer lukt dat beter dan de ander, maar dat maakt niet uit. Als een outfit mooi en compleet is ga ik foto's maken. Dat is niet altijd even makkelijk, maar meestal gaat dat best goed! Als een outfit dan goed gelukt is en het op mijn blog staat. Heb ik altijd even een geluksmomentje! Dan ben ik soms best trots op het resultaat en heb ik genoeg energie om mijn week weer te beginnen! Zoals elke maandag heb ik voor jullie nu weer een outfit, waar ik eigenlijk ook best trots op ben!(:

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn zwarte colbert. Mijn zwarte colbert kocht ik in de herfstvakantie in Amserdam en vanaf toen ben ik er helemaal gek op. Deze colbert is gewoon zo gemakkelijk te combineren en eigenlijk staat het altijd leuk! Ook ben ik nog steeds heel erg blij met mijn Nikes. Ze lopen echt héérlijk! Doordat ik ze in deze outfit heb toegevoegd, wordt de outfit een beetje sportiever, wat ik altijd heel erg leuk vind! Verder heb ik de outfit vrij simpel gehouden, met als detail een leuk kettinkje!
Jeans, armbandje - Primark || Top - Forever 21 || Colbert - H&M || Sjaal - Vero Moda || Shoes - Nike || Kettinkje - Uit Nieuw-Zeeland


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!