Image Map

zondag 23 november 2014

Outfit! || Lovely flowerdress!

Hi!

Dit weekend heb ik leuke en gezellige dingen gedaan. Eigenlijk een heerlijk weekendje. Zaterdag heb ik alvast wat sinterklaas inkopen gedaan! Ik ga samen met mijn vrienden en familie sinterklaas vieren, daarom kocht ik alvast de cadeaus. Nu alleen nog de gedichten en de surprises... Zaterdagavond gingen we met mijn moeders familie uiteten, om te vieren dat mijn oma met pensioen is gegaan. Voor haar was het een grote verrassing! Het was zo leuk om haar zo blij te zien! Zaterdagavond droeg ik ook een leuke outfit, die ik jullie graag wil laten zien.


Dit is de outfit die ik droeg! In deze outfit draag ik mijn jurkje van de Forever 21. De Japanse bloemen op dit jurkje vind ik heel erg mooi. Het jurkje heb ik gecombineerd met mijn dikke zwarte cardigan. Ik heb hem nu een jaar en ben er nog steeds helemaal gek op! Hij is zo heerlijk warm en dat is voor een koukleum als ik erg handig! Om de outfit af te maken heb ik een riempje om gedaan om mijn taille gedaan. Het geeft een leuk effect aan deze outfit!
Jurkje, ketting - Forever 21 || Cardigan - Vero Moda || Panty - Hema || Shoes - Timberland || Riempje - H&M || Armbanden - Onbekend


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!