Image Map

zaterdag 8 november 2014

Schooloutfits!

Hi!

Het is weer heerlijk weekend! Gisteren heb ik met mijn vriendinnen een gezellig avondje ouderwets spelletjes gedaan! Netflix deed het niet, dus geen film. Eigenlijk was het echt super grappig! We hebben super veel gelachen en lekker gekletst. Vandaag heb ik een beste drukke, maar leuke dag. Vanochtend heb ik lekker op Nikita gereden, net heb ik geleerd en zometeen heb ik een concert. Ik speel in een band en vanavond hebben we een concert. Het wordt een late avond, maar wel leuk!
Soms maak ik doordeweeks wat foto's van mijn outfits, deze outfits draag ik dan naar school of naar een feestje. Het leek me leuk om ze jullie te laten zien!

 Outfit 1:Colbert - H&M || Top - Primark || Jeans - Only || Ketting - Forever 21 || Hoesje - Miniinthebox
Outfit 2: Trui - H&M || Jeans - Vero Moda
De eerste twee outfits zijn vrij simpel en lekker comfy. De eerste outfit is chic, maar door het met sportieve sneakers te combineren krijg je toch een sportieve en stoere outfit. Deze outfit heb ik ook al eens op mijn blog laten zien, ben je nieuwsgierig? Klik dan hier.
De tweede outfit is heel erg comfy. De trui is super zacht en cozy! Héérlijk! Vooral met het koude herfstweer van de afgelopen tijd! Van deze outfit heb ik ook al eens een blogpost geplaatst. Toen liet ik zien hoe je deze trui op drie manieren kon combineren. Wil je die bekijken? Klik dan hier.
 Outfit 3: Cardigan, armbandjes - Primark || Top, jeans - H&M || Hoesje - Bol.com
Outfit 4: Colbert - H&M || Croptop, ketting - Forever 21 || Jeans - Primark
Deze twee outfits zijn precies het tegenovergestelde van elkaar. De eerste outfit is lekker comfy en cozy. Ik heb mijn top super simpel gecombineerd met mijn dikke fluffy cardigan. Ontzettend warm! De tweede outfit had ik aan toen de schoolfotograaf kwam. Ik had mijn colbert gecombineerd met mijn bloemencroptop, wat een chic effect geeft. Om de outfit wat stoerder en sportiever te maken voegde ik mijn nikes aan deze outfit toe.
 Outfit 5: Top - Bershka || Denim jack - Esprit || Jeans - Only || Armbandjes - Primark || Hoesje - Miniinthebox
Outfit 6: Trui, jeans - H&M || Ketting - Forever 21 || Riem - Scapino
Deze twee outfits zijn lekker comfy. Bij de eerste outfit draag ik mijn zomerse top van de Bershka. Ik wil weer zomer! Het is zo koud! Maar winter vind ik ook op een of ander manier wel wat hebben! Haha! De tweede outfit is heel erg comfy. Mijn streepjes trui vind ik is altijd leuk en gemakkelijk te combineren.
Outfit 7: Cardigan, jeans, top, armbandjes - Primark || Ketting - H&M 
Nu ik dit zo schrijf zie ik dat deze outfit uit bijna alleen maar Primark items bestaat! Haha! Deze outfit vind ik zelf een van de leukste. Lekker comfy en stoer! Super voor een lange schooldag.

Dit waren een paar outfits die ik zoal naar school draag! 
Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Mau

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!