Image Map

maandag 10 november 2014

Outfit! || Love for my kneesocks!

Hi!

Na een druk weekend, begon vandaag mijn drukke schoolweek weer. Veel toetsen en huiswerk! Dat hoort er jammer genoeg bij. Gelukkig zijn er ook veel leuke dingen waar ik me op kan verheugen. Sinterklaas, mijn verjaardag en kerst! Ik heb er zoveel zin in. Op 5 december speel ik zwarte piet op mijn oude basisschool. Dit jaar wordt mijn derde jaar en het is zo leuk! De kleuters zijn helemaal gek van alle pieten en sinterklaas en dat is zo leuk om te zien. Zelf vier ik sinterklaas met mijn familie en met mijn vrienden en vriendinnen. Super gezellig! Nu alleen nog bedenken wat ik ze cadeau ga geven. Voor nu heb ik - al zeg ik het zelf - een super leuke outfit voor jullie!

 Dit is de outfit! Deze outfit is heel erg stoer en meisjesachtig tegelijk. Ik heb mijn skaterskirt gecombineerde met mijn nieuwe sweater van de Forever 21. Doordat de sweater cropped is geeft dat een leuk effect. Om de outfit stoer te maken voegde ik mijn kneesocks aan de outfit toe. Ik heb ze niet heel vaak aan, omdat ik het een item is die je niet vaak ziet. Maar het staat zo ontzettend leuk! Het geeft de outfit echt een stoere touch, waar ik heel erg veel van houd. Ook de locatie waar ik samen met mijn vriendin de foto's maakte vind ik erg gaaf! Het past ook goed bij de outfit!
Sweater - Forever 21 || Skaterskirt, kneesocks - H&M || Shoes - Timberland || Armbandjes - Primark


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!