Image Map

zondag 7 december 2014

Outfit! || Denim jack!

Hi

Vandaag ben ik een dagje vrij, omdat ze bij ons op school de rapportvergaderingen hebben. Een dagje vrij is helemaal niet verkeerd. Gelukkig, heb ik het nu niet zo druk met school, dus kan ik leuke dingen gaan doen. Vandaag ga ik nog Sinterklaas vieren met mijn vriendinnen. We moesten allemaal een gedicht maken voor één iemand en we doen verder een spel met allemaal cadeautjes! Ik heb er zin in! Voor nu heb ik een stoere outfit voor jullie! Kijk gauw mee.

Dit is de outfit! Een stoere en sportieve outfit. Ik heb drie verschillende stoffen met elkaar gecombineerd. Verschillende stoffen combineren is super leuk en het geeft je outfit een leuke touch. Ik combineerde een zwart chiffon blouse met een katoenen houthakkers blouse en daaroverheen een denim jack. Drie verschillende stoffen op elkaar. De combinatie is lekker stoer, maar mijn nikes maken de outfit ook sportief. Zo zie je dat je met verschillende stoffen een leuke outfit kunt creëren.
Chiffon blouse, denim jack, ketting - Forever 21 || Houthakkers blouse - H&M || Jeans - Only || Shoes - Nike || Armandje - Primark


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!