Image Map

zaterdag 6 december 2014

Sinterklaascadeautjes!

Hi!

Gisteren had ik een super leuke dag! Ik speelde voor de derde keer piet op mijn oude basisschool en het was weer geweldig leuk! 's Ochtends vroeg om 6 uur was ik al op locatie, om geschminkt te worden. Om half negen begon het feest echt! We mochten achterin een grote stoere pick-up staan en reden zo naar de school toe! Daar was het een groot feest! Alle kinderen waren blij om ons te zien, wat je echt een kick geeft. Gewoon helemaal iemand anders zijn en alles mogen doen wat je anders niet mag. Alle kleuters waren aan het stralen en lachten om de grapjes die je maakte! Zo ben ik een paar keer door een prullenbak gezakt, die ik aanzag als stoel! Lachen dat ze deden! 's Avonds vierde ik Sinterklaas met mijn familie. Mijn nichtjes en neefje waren er ook. Zij geloven nog in Sinterklaas, dus dan is het extra leuk om ze te zien stralen bij alle cadeaus die ze krijgen. Zelf heb ik ook best wel veel cadeautjes gekregen! Zijn jullie benieuwd wat? Kijk dan gauw verder!

Allereerst kreeg ik deze leuke butler tray voor in mijn kamer. Hij is super schattig en past goed in mijn interieur. De decoratie die erop staat kreeg ik ook van Sinterklaas. De twee vazen lijken een beetje vintage, wat ik een erg leuk effect vind. Het lijstje kreeg met Nikita's naam erop vind ik ook erg leuk, ik houd super veel van foto's!
De lekkere wanten had ik hard nodig. Het is nu zo koud op de fiets dat m'n vingers er bijna vanaf vriezen! Haha! Deze wanten zijn echt héérlijk warm vanbinnen. Ook kreeg ik héérlijk warme pantoffels van Sinterklaas. De print is lekker winters! De twee lijstjes komen goed van pas. Ik heb laatst allemaal foto's laten uitprinten, dus dat komt goed uit.
Ik ben super blij met mijn Q&A boek. Dit boekje wilde ik al een tijdje en daarom stond het op mijn verlanglijstje. Ik kan niet wachten om alle vragen te gaan beantwoorden en ben benieuwd hoe ik over sommige vragen een paar jaar later denk. De andere drie cadeautjes kreeg ik vorige week, toen ik Sinterklaas met mijn vriendengroep vierde. Washitapes spaar ik al een hele tijd en deze zijn een leuke toevoeging aan mijn stash! De oorbellen hebben een super mooie kleur met allemaal glitters. Leuk voor de feestdagen!
Dit jaar deed ik voor de tweede keer mee met de surprises onder de volwassenen van mijn familie. We moesten voor €15 euro een cadeautjes kopen en een surprise maken. Ik kreeg deze cadeautjes en het hartjes lijstje van de vorige foto. In het kistje zaten vier rozen, een lichtgevend kerstboompje, een lekker geurtje en een nagellakpen met glitters. Allemaal superleuk cadeautjes!
Als laatst kreeg ik deze super schattige paardrijsokken en dit hele mooie armbandje. Het armbandje is van een leuk winkeltje bij mijn in de buurt. Je merkt wel dat het een handmade armbandje is. Het steentje in het midden is erg mooi en subtiel. Past goed bij de trend van dit seizoen: minimalistic accessoires.

Dit waren mijn Sinterklaas cadeautjes van dit jaar.
Hoe was jullie Sinterklaasavond?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!