Image Map

woensdag 10 december 2014

Mijn washitape stash!

Hi!

Maandag had ik een vrije dag. Samen met mijn vriendinnen ging ik toen Sinterklaas vieren. We hebben het super gezellig gehad en we hadden allemaal leuke cadeautjes gekregen. Vandaag moest ik weer naar school. Gelukkig viel het wel mee. De eerste twee uren had ik tekenen en dat is één van mijn lievelingsvakken, dus dat was leuk! Ik ben best creatief en vind het ook erg leuk om te tekenen of te knutselen. Een van mijn lievelings items om mee te werken is washitape. Geprinte tapes die je overal op kan plakken. Ik doe er van alles mee. Om kaartjes te versieren, om mijn schoolboeken en agenda mee te pimpen en ik heb ze ook op mijn toetsen van laptop. Het effect dat je krijgt is super leuk en vrolijk! Ik heb al best veel washitapes en het leek me leuk om ze aan jullie te laten zien.

 Set van vier - Hema
Deze vier kocht ik van de zomer bij de Hema. Deze kleuren had ik nog niet en ze pasten goed bij een notitieboekje die ik erbij had gekocht. Dat notitieboekje gebruikte ik als vakantiedagboek in Zuid-Afrika. Deze washitapes gingen ook mee. Mijn vakantiedagboek zit vol met deze leuke washitapes!
 Alle drie van de Hema. Van een collectie van 2 jaar geleden.
Deze drie tapes waren mijn allereerste. Ze zijn nu ook echt bijna op. De bloemetjes tape en de blauwe waren een set van twee. De roze kreeg ik bij een actie gratis erbij. Toen ik ze net had gebruikte ik ze alleen nog maar om mijn boeken mee te pimpen. Nu gebruik ik ze ook voor veel andere dingen. 
 Set van drie - Wibra
Deze drie kocht ik vorig jaar bij de Wibra. Nu zou ik ze eerlijk gezegd niet zo heel snel meer kopen. Ik vind ze niet echt heel erg mooi meer. De kwaliteit is ook iets minder dan die van de Hema. Maar voor de prijs die ik ervoor betaalde is dat ook wel logisch. 
 Set van twee - Action
Deze twee kocht ik vorig jaar bij de Action. Ik wilde proberen of deze tapes een goede kwaliteit hadden. Uiteindelijk waren ze verrassend goed. Er zit ook echt heel veel aan een rolletje en het plakt goed. De print vind ik ook schattig, vooral de witte!
Set van vier - Hema
Deze vier heb ik nog maar net en ik heb ze nog nooit gebruikt. Ik kreeg ze van Sinterklaas. De kerstprint vind ik erg leuk en passend bij de tijd die komen gaat! Leuk om m'n kerstkaarten mee te versieren. Ook de andere hebben een leuke print, die je ook in andere tijden nog kan gebruiken. 

Dit waren mijn washitapes. 
Houden jullie ook zo van washitapes?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!